Isnin, 19 September 2011

Kuasa INTERNET

Hebatnya kuasa INTERNET...
Kalau tak hebat bagaimana IRFAN KHAIRI digelar JUTAWAN INTERNET..
Mmg kuasanya sungguh luar biasa...
Bak kata FADZILAH KAMSAH..pakar motivasi kita...ada KEBAIKAN dan KEBURUKANnya..
Gunakan INTERNET dgn cara yg sihat..Apa maksudnya dgn cara yg sihat...sentiasa perbetulkan niat...
Tidak bisa membuatkan kita lalai,lupa solat,tahan ke toilet,lupa tanggungjawab dan mcm2 lgi...
Saya sukakan INTERNET...
Jatuh cinta sy pdnya bila tahu keistimewaannya...
Saya berniaga melalui INTERNET...
Hebatkan!!!
Saya tidak memerlukan modal yg besar...
Saya hanya kongsikan kebaikkan PRODUK..
Modal saya yg sebenar adalah masa...dan masa itu emas...
luangkan masa 2 hingga 3 jam...
Update blog dan FB..insyallah
Anda akan perolehi pendapatan dari hari ke hari...

Jualan PRODUK akan meningkat...
Sekaligus anda telah lakukan satu amal iaitu berkongsi kebaikan PRODUK kepada yg memerlukan...

Bagi sy PRODUK yg baik adalah utk dikongsikan.Itulah gunanya BLOG agar saya dapat menyebarkan pengetahuan PRODUK kepada semua..
Insyallah tidak kira kerja apa yg anda lakukan memerlukan usaha yg berterusan..jgn mudah putus asa...
Malam ini saya akan membentengkan kelebihan SET WANITA ANGGUN...sy sendiri sbgai TESTIMONI..
Jumpa anda malam ini di WISMA DCL...bersama2 pejuang2 HEBAT DCL..CA AZMI dan RCA KAMARULZAMAN...

Pn Ina B'Bidadari 012-3171593

1 ulasan:

  1. caiyok caiyok.. satu peningkatan bila anda sudah mula ke depan.. bagus ina!!

    BalasPadam