Rabu, 28 September 2011

Boleh ke???


Menerima panggilan sahabat lama nun dari pantai timur sana..
katanya benar2 berminat dgn apa yg saya lakukan sekarang..tetapi boleh ke sy bimbing dirinya hingga berjaya...itu persoalan yg diajukan kepada saya...

Sy hanya berkata insyallah selagi ada usaha...kejayaan pasti dicipta..Katanya lagi selalunya bila LEADER berada di tahap yg SELESA mereka akan meninggalkan orang bawahan begitu sahaja..

Bekerjasama dgn saya jgn risau..sbb saya adalah seorang yg SETIA...bila saya rasa sesuatu bidang yg saya ceburi mendatangkan faedah yg baik tentu saya akan kekal disitu..itulah yg sedang saya belajar...bersikap SABAR dgn USAHA yg pasti akan perolehi HABUANnya nanti...


Masa kan tidak saya mampu kekal bekerja selama 13 tahun di klinik swasta...kadang2 bukan income semata2 yg sy cari malahan kepuasan...ilmu yg saya dapat....yg dapat saya kongsikan..dan juga syarikat dan majikan yg baik...

Begitu dgn syarikat bumiputera ini..De Classic Life (M) Sdn Bhd..benar2 menghasilkan PRODUK-PRODUK yg bermutu tinggi untuk dikongsikan..

Tanyala siapakah orang lama dalam DCL...
Ada yg sepatutnya dah bersara..dah bergelar JUTAWAN..tapi masih lg meneruskan khidmatnya pada syarikat...
Bagi saya,saya ingin menjadi seperti mereka..selagi ada kudrat saya...insyallah itu tekad saya...

Jika anda ingin mencipta kejayaan demi kejayaan bersama-sama saya....

Hubungi atau SMS..kita set appointment..
Saya seorang yg mudah mesra dan really2 peramah..

Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan