Sabtu, 17 September 2011

Jadi diri sendiri..


Sy bukanla seperti yg anda fikirkan...
Sy jalankan bisnes...tapi sy tidak pandai bercerita mengenai bisnes sepanjang 2 3 jam berborak...
Sy lebih suka bercerita tentang diri saya,anak2 saya..apa yg berlaku disekitar saya...
Percayakah anda..bila berjumpa kenalan lama..
Bila mereka bertanya baru saya ceritakan apakah perniagaan yg saya lakukan...
Saya mahu mereka menerima saya dgn saya yg dulu bukan saya yg sudah berubah..
Yg ingin saya ubah adalah keluar dari ZON SELESA..itu saja...Bukannya keluar dari menjadi diri sendiri...
Saya tidak mahu hanya kerana PERNIAGAAN sy kehilangan kawan,saudara mara...
Bukankah perniagaan DCL ni mengeratkan silaturaahhim...?
Jadi...jadikan ia kenyataan...
Hanya kerana kita nak jual produk nak ajak org berbisnes..kita dibenci...di keji...
Maaf sy bukan jenis yg sebegitu...
Bila mereka bercerita soal peribadi..jawab dgn JUJUR..jgn menipu diri sendiri...
Utk apa kita berjaya perolehi income 10k sbln tapi JIWA KACAU..
Fikir2 kanlah...
Saya adalah saya...
Tiada sesiapa yg boleh mengubah diri saya kecuali saya...
Saya selesa dgn diri saya...dan saya hanya MANUSIA BIASA...
tidak pernah lari dari membuat kesilapan demi kesilapan...
Saya boleh menjadi KAWAN dan juga LEADER yg terbaik bg anda...
Tunggu apa lagi...

Hubungi saya sekarang...Beri saya peluang utk berSAHABAT dgn anda sambil menjlnkan BISNES ini 'as a team work'...

PN.INA B'BIDADARI 012-3171593

2 ulasan:

  1. yes, akak setuju.. akakpun cuba begitu.. biar org selesa dgn kita.. bila org selesa, senang dia nak berbicara..

    akakpun suka cara ina..
    tahniah.. tak lama lagi ina akan menjadi businesswoman hebat!!

    BalasPadam
  2. Insyallah kaksu..itu satu doa..aminn..

    BalasPadam