Sabtu, 1 Oktober 2011

Love my kids...

My lovely kids...

..i really really love my kids...
Mcmana sekalipun mereka..alwiz in my heart..
wlupun kdg kala hilang sabar sbb mereka..
most important anak2 saya berhak mendapat kesihatan yg baik...
Ibu mana yg sanggup tgk anak2 nya SAKIT,right?
Siapa yg tak suka kalau anak2 sentiasa ceria dan sihat...boleh bergurau senda bersama...
Saya sentiasa tekankan kegembiraan dlm keluarga dan tanamkan kasih sayang yg kuat...serta menjaga kesihatan mereka dgn baik..dgn adanya SET PINTAR kesihatan mereka lebih terjamin..

AMAZING + D-GNIUS + E-GNIUS
Saya seorang mama yg garang..
..itu kata anak sulung saya SHASHA...
tapi sy terangkan pdnya.."mama bukan garang..tapi tegas..."
Mmg saya dan suami TEGAS..
Alhamdulillah keTEGASan kami..kami serapkan dgn limpahan kasih sayang yg tidak berbelah bahagi...moga mereka menjadi anak2 yg SOLEHAH...aminn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan