Selasa, 18 Oktober 2011

Terima Kasih Izzah,Bangi

Hari ni 18 Oct 2011 bersamaan hari Selasa...
Kenalan baru atau bisnes partner baru saya Izzah,25 thn dah set appointment utk berjumpa in person hari ni..
Perjumpaan 4 mata tue..sbb Izzah berminat dgn Plan Fast Start..
Sbb Izzah ni mmg suka berniaga...
Bayaran telah dibuat..jadi tanggungjawab saya menyerahkan PRODUK-PRODUK..dan saya tidak suka bertangguh..
Byk betul dugaannya...
Dgn hujan lebatnya...
Keadaan jalan jem sana sini...
Terima kasih sbb masih dtg juga walaupun dah tempuh jem hampir 3 jam..
Saya seawal jam 7 lebih dah sampai di Tesco,Shah Alam..
Saya lebih dekat...tempuh jem tak seteruk Izzah..
Sedang menunggu Izzah..saya menerima mesej berminat tentang SET WANITA ANGGUN...dalam hati saya..alhamdulillah REZEKI..
Kemudian masuk lg SMS dari kawan lama..berminat nak join bisnes DCL...sy set terus appointment lepas jam 2 ptg esoknya...
Akhirnya,Izzah sampai..alhamdulillah...
Sempat bercerita mana yg patut2 jer...
Maafkan akak yea Izzah jika penceritaan akak kurang menarik..hope Izzah faham apa yg akak terangkan..next appointment akak akan terangkan lebih lanjut k..akak budak baru belajar..(hihih).
Apa2 yg Izzah xfhm boleh PM akak yea..
First time tgk Izzah..sweet jer...usia semuda Izzah sukakan BISNES jarang2 sy lihat..
Suka tgk caranya..
Apapun Izzah..selamat datang ke team Ina B'Bidadari..
Lepas ni kita aturkan langkah luaskan pasaran..k.
All the best for you...Thank you so much..

*gambar tak sempat capture...next time saya amik...

2 ulasan:

  1. congrats CA.. kejayaan dah dtg tu.. biar perlahan, asal bertahan..
    akak doakan sukses utk ina selalu..
    u can do it!

    BalasPadam
  2. Terima kasih kak su...u also can do it..

    BalasPadam