Khamis, 27 Oktober 2011

Tanggungjawab yg semakin besar...

Bila kita masuk kedalam dunia perniagaan..kita perlu tahu kita sudah memegang tanggungjawab yg besar...
Memuaskan hati pelanggan..memastikan produk sampai seperti yg dijanjikan..berusaha supaya pelanggan sentiasa berpuashati dgn khidmat yg kita berikan..
Semalam saat rakyat Malaysia kebanyakkannya bercuti..HAPPY DEEPAVALI utk kaum INDIA...
Saya pula banyak menghabiskan masa ke hulu ke hilir menghantar produk yg telah dipesan...Mulanya saya ke Sek 18 untuk restock sedikit barang..kemudian saya terus ke Sek 7 utk menghantar produk pd 2 org gadis manis penuntut UITM...
Mereka berdua mengalami masalah yg sering dialami oleh wanita diluar sana termasuk saya..mengalami masalah keguguran rambut..
seingat saya Adila namanya..manakala rakannya(saya terlupa namanya..)...tak byk yg kami bualkan..kerana saya juga mengejar masa...lalu dia membeli NUCIFERA...
Krim Rambut dengan VCO dan Tea Tree Oil
Harga: RM 21.00
Harga my team: RM 16.80
Dgn nada yg agak kecewa..rakannya menanya..akak ada bawak lebih tak...?Alahai...minta maaf sgt2..kebetulan bawa satu jer..seperti yg dijanjikan...
Lihatla betapa hebatnya produk ini...
Produk ini mengandungi Virgin Coconut Oil (Minyak Kelapa Dara), Tea -Tree Oil dan ekstrak Teh Hijau...Amat sesuai bagi mereka yg mempunyai masalah rambut yg jarang, berkelumumur dan rambut pecah.Ia juga membantu menghitamkan, menguatkan dan menjadikan rambut bersinar...

Setelah berbicara hampir setengah jam..sayapun minta diri...
Kemudian terus menuju ke Sek 13..
Dlm perjalanan tiba2..masuk satu sms...
"ina..saya tak boleh jumpa skrg...kene masak dulu.."
ok..xper...kita jumpa ptg2 sikit...
saya pun terus balik...
Fuhh..!!! dugaan betul...pelbagai fikiran negatif muncul...
cepat2 sy positifkan..cepat2 saya katakan.."ini jalan yg saya pilih..dan saya harus teruskan tanpa mengeluh.."
Sebelah ptgnya saya keluar dan berjumpa dgn Remei downline saya utk menghantar brg seperti yg telah dijanjikan..di sek 13,Giant Shah Alam...

sekadar gambar hiasan

Setelah selesai saya terus ke PutraHeights utk bertemu dgn Kak Rozi...dia bkn ahli dibawah saya..tetapi sbb kenalan lama..saya tetap beri servis pdnya..walaupun hanya sekotak NuCell..sempat juga saya promosikan Plan FAST START kerana melihatnya sebagai pengguna tegar NuCell..Jd..saya serahkan segalanya pd Allah..selagi ada usaha + doa dan yakin pd rezeki dari Allah..insyallah..
produk yg mendapat permintaan tinggi sekrang...
Dugaan yg saya lalui hari ini adalah utk melihat sejauhmana kuatnya saya utk harungi badai...jika saya putus dipertengahan jalan tiada guna lagi utk realisasikan impian saya...saya buang rasa EGO dan rendahkan diri...Jika ini antara dugaannya saya telah MENANG hari ini..dan bermohon agar kemenangan terus berpihak pd saya..insyallah dan alhamdulillah saya dapat hadapi dgn baik...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan