Rabu, 26 Oktober 2011

betul katanya..

Sebenarnya tiada yg mustahil utk kita lakukan sesuatu...
Hakikatnya kaum wanita amat HEBAT...
Pepatahpun ada mengatakan TANGAN YG MENGHAYUN BUAIAN MAMPU MENGONCANG DUNIA...
Semalam saya benar2 teruja dgn penampilan wanita ini..beliau adalah CA Anizah Ibrahim,baru sahaja mendapat anugerah USAHAWAN WANITA 2010...hebatkan..mcmana beliau lakukan...
Beliaupun bekerja..surirumah..serta anak kepada kedua ibubapanya..
Beliau kata sebenarnya perniagaan ini amat MUDAH...
cuma kita yg perlu jadikan ianya MUDAH..
Teruja betul saya mendengar ilmu yg diberikan malam tadi..walaupun hanya setengah jam rasa mcm tak cukup...
Hati ni meronta2 nak dengar lagi nak dengar lagi...
Bukannya sukar hanya gunakan 2 3 jam utk bertemu dgn rakan2 serta kongsikan kebaikkan produk...
Ini bukan cerita dongeng...
CA Anizah menceritakan kisah benar yg berlaku pd seorang ibu yg memelihara anak yg mengidap sawan selama 14 tahun sehingga satu tahap ibunya tidak mampu menjaga lalu dikurung dan dirantai...
Wallahhuallam...

Hanya RM 48.00
 ...sehingga CA Anizah memperkenal makanan otak utk anaknya..iaitu E-GNIUS...sebelum ini punca SAWAN tadi banyak merosakkan fungsi otak anaknya..dan kini pd mulanya hanya mengambil 1 kotak sebulan kini ianya meningkat sehingga 4 kotak sbln...Jikalau anda lihat betapa daifnya rumah keluarga ini...tetapi demi anak..berusaha dan selebihnya terserah kpd Allah...sehingga kini sudah 3 tahun anaknya mengambil produk ini..dan keadaannya beransur pulih..
itu sebabnya kita disarankan ISTIQAMAH setelah mengambil produk...Kukuhkan dgn bacaan SELAWAT sebelum memakannya..Mudah mudahan Allah perkenan doa kita...
Bersama2 team hebat..

Semalam juga saya menerima SIJIL PENGHARGAAN ke seminar baru2 ni..Pencapaian yg amat saya bangga...Dan selepas ini banyak lagi seminar2 ilmu yg akan saya hadiri utk memantapkan karier baru saya...Doa2 kan saya yea...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan