Ahad, 16 Oktober 2011

makin mencabar dan berani

Sebagai seorang yg dahagakan kejayaan, saya terus menerus cabar diri saya sendiri...apatah lg saya nekad melakukan sesuatu kerana bila kita berani yg benar pasti kita dapat lakukan..

Sabtu,15 Oktober...
NDO team saya Ina B'Bidadari...
Saya sampai ke BC sek 18...seawal jam 10 pagi...Ketika itu hanya ada beberapa biz partner yg sedang menunggu...meeting kami bermula pd jam 10.30 pgi..Teringat saya kata2 orang lama DCL..yg berpangkat paling tinggi iaitu RCA..katanya jika kita mahu jadi LEADER yg bagus..displin terhadap masa..jgn biar org menunggu kita..biarla kita menunggu org...baru org itu akan rasa dihormati..dan itu yg saya lakukan hari itu...Dlm hati sy berkata..alhamdulillah mereka menghormati masa...

Sementara menunggu...kami sempat berbual mesra dan mengenali satu sama dgn yg lain...Saya masih tunggu kedatangan my leader masa tue KJC...tiba2 sy dimaklumkan dgn panggilan telefon KJC sesat...ermmm...
Terima pula panggilan masuk dari Kak Su Bidadari...
Kak su suruh teruskan tanpa KJC...dia kata saya boleh lakukan..
apa?!..
mcmana sy nak lakukan..ilmu yg saya ada hanya sedikit shaja...
tapi saya nekad....tanpa KJC..sy lakukan...saya BOLEH..
Melihatkan wajah2 yg semakin kurang bersemangat..saya jadi BERANI...
Bagaimana sy mulakan..
Berdebar juga rasanya..saya terangkan apa yg telah KJC ajarkan pd saya...Alhamdulillah sy berjaya lakukan..mereka yg dtg berpuashati dan memahami apa yg saya terangkan...
Kemudian KJC muncul...
Lega..selega2nya...

Dapat lagi ilmu baru...thanks KJC

KJC yg byk membantu...
Ilmu yg telah KJC turunkan saya praktikkan dgn sebaiknya...
Kini saya cuma perlu terokai lagi...belajar dan belajar lagi..dan saya semakin seronok menjalankan bisnes ini...

My Biz Partner MIMI area Sek.24 Shah Alam dan Damansara
Selesai sahaja perbincangan, saya terus bergegas balik ke rumah..Dapat call dari suami menyuruh saya ikut bertemu customernya..I FOLLOW...dari Puchong-->Kajang-->Balakong
Perut dari pagi tadi sempat diisi dgn Nu~Cell,RGC dan Bidadari jer...

Sempat posing sebelum makan
Dah jam 3 ptg...Setibanya kami di Kajang..suami membawa saya menikmati makanan di Village View Restoran..Pandangan yg menyejukkan mata...Alhamdulillah..kenyang lepas tue..
Yee Mee Udang dan Cincau Soya
Malam...selepas Isyak saya pula ada temujanji dgn seorang rakan baik semasa sekolah dulu..Semuanya gara2 SET WANITA ANGGUN...Anna namanya...
Akhirnya terbuka juga hatinya utk mencuba produk terbaik ini sekali lagi.. sblum ini Anna pernah mengamalkannya...iaitu BIDADARI..terus lekat anak yg ke-4..hihih..
Seronok berbual sambil saya menceritakan plan pemasaran kepada Anna..Anna nampak seronok...tapi hanya mahu jadi USER shj..Alhamdulillah..itupun saya sudah cukup bersyukur..saya hanya tunjukkan peluang perniagaan,selebihnya terpulang pdnya..tiada paksaan dari pihak saya...
Apapun saya benar2 gembira dan STRESS FREE membuat bisnes ni..Kepada Anna..selamat mencuba...menanti berita baik dari kamu yea...Terima kasih sekali lagi...

Boleh jumpa Anna dan saya disini...
Selepas ini sesiapa yg hendak mencari SET WANITA ANGGUN bolehla turun UPTOWN SEK 24,SHAH ALAM...Anna dah becoming my team skrg...or meet me kat sana jer...SET appoitment dan zassss...sy ke sana...

Hubungi atau SMS..
Kak Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan