Selasa, 4 Oktober 2011

telah dipermudahkan...

Zaman nenek moyang kita dahulu kalau berpantang bersalin amatlah menyeksakan...
Ini cerita2 yg saya dengar daripada mak dan mak mentua saya sendiri mengenai pengalaman mereka dlm tempoh berpantang..yg menjadi amalan masyarakat melayu kita..lebih2 lagi soal makan2 akar2 kayu dan sebagainya...

Saya yg mendengar cerita mereka mcm terasa-terasa jer pahit kelat akar-akar kayu tue..direbus sehingga betul2 mendidih dan airnya di ambil minum mcm tue jer...ianya dilakukan 2 kali sehari..
Tujuannya adalah untuk memanaskan badan,mengecutkan rahim,memperbanyakkan susu badan,mempercepatkan habisnya darah nifas,memberikan tenaga,membuang angin(sbb itu masa berpantang kene pakai stokin,xnak bg angin masuk melalui kaki)

Sekarang ni anda sanggup tak minum akar-akar kayu yg berbau,dgn rasanya yg kelat dan pahit..kira kalau minum melekat kat lidah dan lelangit...
Saya dgr jer.. dah tak sanggup nak minum...

Kini..dah ada cara yg lebih mudah..semuanya didatangkan dgn rasa yg sedap dan mudah utk di telan...siap satu set lengkap lagi..dah tak pyh pening2 kepala mana nak cari akar-akar kayu kene potong kecil2,keringkan kemudian direbus dan diminum airnya...itu cara MANUAL la...skrg semua dah AUTO kan...


SET BERSALIN

Inila SET BERSALIN yg saya sarankan anda utk mengambilnya..Setiap satu produk ini mengandungi kebaikkannya yg tersendiri dan sudah terbukti memperbaiki dalaman dan luaran badan wanita2 selepas melahirkan anak.Ada satu lg produk iaitu Q-She(tiada dlm gambar)

Hubungi atau SMS
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593




Tiada ulasan:

Catat Ulasan