Isnin, 10 Oktober 2011

lambat...


Siang tadi saya terserempak dgn bekas pengedar DCL lalu..
Sempat berbual sekejap..sbb sayapun ketika itu mengejar masa..
Sekarang beliau dah xaktif malah ceburi syarikat MLM lain...saya tersenyum jer bila dia kata DCL susah nak jadi KAYA..
ermm..maaflah saya sikitpun tak rasa apa2...
Dia kata lagi..jom ikut akak join bisnes...itu dan ini...
sayapun kata xper la..saya lebih suka SETIA pada yg satu..
Dia kata lagi..just dgr dulu penjelasan mcmana cepat dpt duit dgn bisnes yg dia buat...
Mujur saya kesuntukan masa..
Jika tidak tentu apa lgi yg tidak sedap didgr keluar dari mulutnya...
Dlm diri saya sebenarnya tiada istilah nak cepat jadi KAYA..biarla ia dtg sedikit demi sedikit...jgn terlampau drastik..takut..takut lupa diri nanti...
sbb sedari diri saya perlukan usaha,usaha dan usaha lgi utk perolehi semua itu..lagi saya tidak mahu tamak..cukupla dgn apa yg saya lakukan sekarang..inipun saya dah cukup bersyukur...
Benar2 hati saya terbuka utk memilih syarikat DCL walaupun saya pernah gagal dgn syarikat ini juga dulu..
..kegagalan lalu bkn disebabkan sesiapa..malah mmg salah saya..saya akuinya..ketika itu saya jenis mudah patah semangat..bila dah xder orang guide saya terus saya hilang arah tuju...
Apa yg membuatkan saya memilih utk kali kedua..
Kali ini hati saya tak berubah dah..mmg saya dah JATUH CINTA...
Produk yg berkualiti,suci lagi halal..harga yg berpatutan..serta tiada kesan sampingan...malah sekarang pelan pemasarannya begitu menarik..
...malah saya sukakan pengasasnya yg 100% Bumiputera ISLAM..
Ntahlah saya terlalu sayangkan DCL sekarang..
Membuatkan saya semakin dekat dan muhasabah diri selalu kepada yg Maha Esa...aminn...
Bukankah bisnes ini yg terbaik...sambil berniaga kita membina ukhwah...alhamdulillah...
Pd yg belum mengenalinya..DCL mmg lain daripada yg lain...
Utk jangkamasa panjang dimana ia boleh diwariskan...

Jadi tunggu apa lagi...
Hubungi atau SMS sy sekarang utk permulaan perniagaan yg hanya dihujung jari anda..Gunakan sepenuhnya kuasa FB dan BLOG utk menjana pendapatan sampingan..Mulakan dgn income 2 angka..kemudian 3 angka dan seterusnya..lihat bagaimana ia meningkat...

Pn.Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan