Ahad, 16 Oktober 2011

No BOTOX!!

Tajuk hangat...(hihih) perubahan yg amat nyata pd wajah saya bkn disebabkan suntikan ataupun treatment muka di spa2 atau di pusat2 kecantikan...saya tak sanggup nak cucuk sana cucuk sini..lg2 BOTOX itukan dah ternyata HARAM disisi agama...Ini yg saya amalkan...HALAL dgn HARGA yg berpatutan..jadi ini yg patut sy cuba...


SET yg menjadi kegilaan wanita2
 Semuanya gara2 SET WANITA ANGGUN...
Produk yg terbaik yg menjanjikan saya kelihatan lebih cantik,muda dan anggun sambil mengekalkan kesihatan yg baik dari dalaman dan luaran saya..
Awal 2011 wajah saya sebegini...

SEBELUM
Lihat sahaja kulit saya yang gelap dan kusam..penuh dgn parut2 jerawat..lebam bawah mata...kemudian saya transform...hampir 4 bln saya mengamalkan SET WANITA ANGGUN dan inilah hasilnya...

SELEPAS
Betapa berbeza kan...kulit saya dah lebih cerah...lebam bawah mata tiada..kulit lebih anjal dan berseri-seri...Tulang pipi nampak naik..Bukan sahaja ia merubah luaran saya malahan dalaman..saya lebih bertenaga..dan berkeyakinan...
Saya juga menggunakan pencuci muka sebagai tambahan...

D'Laila Beauty Series 3 in 1
Produk ini byk membantu menjadikan kulit saya lebih licin dan segar.Saya masih lagi menggunakan TRIAL PACK..dan kesannya amat berbaloi...Ia mengandungi Beauty Bar, UV Cream dan Night Cream khusus untuk memelihara kecantikan kulit dan mengatasi masalah jeragat.Mengandungi bahan pelembap bagi mengatasi masalah kulit kering..dan melindungi kulit dari sinaran UV dan mengandungi pencerah kulit...

Ramai yg menegur prubahan yg amat ketara pd wajah saya...nampak lebih tegang,cerah dan muda...

Anda juga boleh kelihatan seperi saya...dapatkan SET WANITA ANGGUN dgn HARGA PROMOSI RM 190.00..

CEPAT! CEPAT! CEPAT!
Sementara promosi masih ada...
Rasai sendiri perubahannya...

HUBUNGI atau SMS
Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan