Sabtu, 29 Oktober 2011

tuntutan kerja..

Sejak pagi tadi saya rasa kurang selesa pd tekak dan saya tahu saya hampir nak mengalami demam...dan disebabkan hari ni saya dah berjanji dgn Kak Su utk sama2 turun HQ,Wisma DCL utk reload brg2...

My Bisnes
 Saya gagahkan serta kuatkan semangat...Alhamdulillah...saya masih lg mampu tersenyum dgn dugaan Allah ini..Di duganya saya hari ini dgn sakit..yg pasti sy tahu Allah sayangkan saya...
Batu Caves
Jadi seawal jam 8 pg saya sudah menuju ke Batu Caves...menuju ke rumah Kak Su dulu...saya sampai hampir jam 9 pg..dan saya terus dihidangkan dgn nasi goreng dan secawan teh "o"..alhamdulillah...kenyang...terima kasih kak su...
Disinila Kak Su akan turun setelah selesai appt..
kemudian kami terus menuju ke stesen LRT utk park kereta Kak Su supaya mudah utk Kak Su pulang dari destinasi seterusnya ptg nanti kerana ada appointment di Bandar Sunway pd jam 11 pg..Setelah itu kami terus menuju ke Wisma DCL di Wangsa Melawati...
Sempat juga restock barang exspecially NUCELL..killer product skrg selain BIDADARI...

4 kotak NUCELL dan 4 botol BIDADARI...
wah...bisnes kencang...
Kak su pun beli 4 kotak NUCELL...
setelah selesai urusan beli membeli..saya dan kak su terus menuju ke Mentari Court utk berjumpa dgn new client...
Kami menunggu Ekin disini...
Perjumpaan tersebut dirancang oleh Kak Su di mana Ekin(nama client) yg menghubungi Kak Su utk mendapatkan BIDADARI..Kata Ekin disekitar Sunway sukar nak dptkan produk2 DCL...
Dipendekkan cerita kami bertemu di Mcdonald..
Ekin membawa anaknya yg berusia 7 tahun...sambil menikmati makanan..kamipun membuka cerita mengenai produk dan pelbagai lagi cerita menarik...
The Big M
At last Ekin membeli PRODUK berjumlah 4 ratus lebih....
Wahh...hebatkan Kak Su...
Hari ni byk ilmu yg saya dpt dari Kak Su..
And lepas ni my turn to give a good service to Ekin..sbb saya ngan dia tak jauh...
and nampak big potential Ekin ni utk jadi SBC at Sunway...
Insyallah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan