Khamis, 20 Oktober 2011

Cerita SLIM dan ANGGUN

Seronok bila ramai yg melihat perubahan ketara pd diri kita..Lebih2 lagi perubahan itu bukan shj dari segi fizikal tetapi lebih kepada merubah ke arah kehidupan yg lebih sihat..
setelah beranak 2 atau 3 perut jadi begini...
Ramai yg mengadu pd saya..sejak beranak 2 atau 3 badan2 mula dah terasa sakit sana sini..kurang bertenaga..melayani karenah anak2 mmg sesuatu yg amat menguji mental dan fizikal kita...sebagai wanita dan juga seorang ibu..perlu lg melayani suami..yg kadangkala ditolak atas alasan penat dan letih menguruskan rumah dan bekerja..sebenarnya kita perlu bijak membahagikan masa utk menyelesaikan segala tugasan2 dirumah..ataupun di pejabat.Justeru itu..ramai yg tak sempat dan terlupa utk menguruskan diri sendiri...badanpun dah tak terjaga...lemak2 mula terkumpul..kulit mula berubah..dulu semua tegang..skrg dah tak macam dulu..kini anda perlu lakukan sesuatu perubahan....

admire ERRA FAZIRA..inspirasi kecantikan saya..
Mahukah anda kelihatan cantik dan anggun dari luaran dan dalaman serta dlm masa yg sama anda rasa lebih sihat dan berkeyakinan..
Tentula mahu...bohongla kalau saya katakan..kehendak perempuan  x semuanya sama..menang bertanding kalau saya katakan perempuan semua sukakan kecantikan..sukakan kesihatan...orang kata.."kalau pasal nak cantik,sanggup bergadai tanah.."
Tapi bila sebut soal nak kuruskan badan..semua nak cepat..tidak mahu belajar bersabar..Apakah kesannya jika kita kuruskan badan secara drastik...ia akan menimbulkan masalah dikemudian hari..Berat anda akan naik secara drastik juga selepas itu..mengapa anda tidak memilih utk produk yg mengajar kita erti kesabaran yg sebenar..serta hasil yg menyakinkan hari demi hari...
Inilah diri kita..bila tgk produk itu bagus..produk ini bagus..semua kita nak cuba..tapi bila tak dapat hasil yg terbaik..kita salahkan produk..bukankah EGO namanya tue...padahal punca sebenar kita gagal kerana kita tidak berdisplin..bukan sahaja dari segi pengambilan produk itu..malahan daripada pemakanan seharian kita..serta aktiviti sihat apa yg kita jalankan..TEPUK DADA TANYA SELERA..

natural look...
Bg saya..suka saya nyatakan kita kene ubah cara pemikiran kita yg masih berada ditahap paling bawah..
Nak cantik..nak sihat..nak slim..tpi xnak usaha LEBIH..
Baru 2 3 x mengamalkan mengharapkan keAJAIBan akan berlaku..
Terus boleh turun ber KG-KG...terus boleh jd cantik...
Kdg2 tu kita sengaja cari alasan tidak munasabah..salahkan produk..pdhal diri kita sendiri yg SALAH..
Terus terang saya katakan dulu saya pernah berfikiran sebegitu..Saya belajar dari kesilapan saya..don't judge book by it's cover..Menilai sesuatu setelah anda bersungguh-sungguh sudah mencubanya..bknnya hanya tgk luaran sahaja...

Cuba SET WANITA ANGGUN hari ini juga..Anda pasti tertawan!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan