Selasa, 18 Oktober 2011

Hebatnya NU~CELL

Produk hebat yg akan diperkatakan dimana2 sahaja..
Siapa yg menghasilkan produk HEBAT ini..tentulah syarikat De Classic Life Sdn Bhd iaitu syarikat 100% Bumiputera Islam yg masih bertahan sehingga kini.
Apa yg membuatkan syarikat ini bertahan..adalah kerana produknya..produknya yg sememangnya hebat..

Hari ini saya mahu bercerita lagi tentang Nu~Cell..
Apa itu Nu~Cell?

Jikalau anda perhatikan perkataan Nu~Cell itu sendiri ianya bermakna NEW CELL..atau SEL BARU..
Jadi disini saya terangkan sekali lagi bagaimana Nu~Cell ini adalah produk yg teramat baik utk kita amalkan.
Inilah produk yg membantu kita sihat dari hujung rambut hingga hujung kaki...serta keseluruhan tubuh badan kita.
Tahukah anda dalam masa 2 minggu sahaja 75 billion sel kita akan mati..Pada awal kelahiran kita didalam tubuh kita sahaja mengandungi 57 Trillion sel...
Bayangkan umur saya sekarang sudah 32 tahun..
Sebelum ini saya tidak pernah menyedari..semakin berusia kita sering didatangi pelbagai penyakit adalah berpunca dari sel-sel kita yg telah mati..
Pentingnya sel induk adalah ia bekerja utk tisu serta organ agar sistem dalam badan tidak mudah rosak.Bagaimana cara kita nak mengembalikan sel-sel yang semakin pupus akibat dari peredaran umur dan radikal bebas...?


Lihat perubahan luaran...
 Amalkan Nu~Cell kerana ia mengaktifkan semula sel induk dalam badan.Pengambilan 2 sachet sehari akan menghasilkan berjuta2 sel baru dalam darah...dan ia akan terus bertindakbalas selepas 1 jam pengambilan.Jangan risau atau khuatir jika ruam-ruam merah timbul,rasa mengantuk,sakit kepala,sakit kuat dibhgian bermasalah,selsema,batuk,demam..kerana itulah tindakbalas yg akan berlaku..sejauhmana kerosakan didalam tubuh badan kita..
Pengalaman saya sendiri menggunakan Nu~Cell..

Awal pengambilan saya rasa mengantuk,ruam2 halus tumbuh di muka,kerap buang air kecil,sakit dibhagian tertentu..
Saya teruskan pengambilannya..
Hasil yg saya perolehi sehingga ke hari ini..saya rsa lebih bertenaga,badan rasa lebih FIT,rasa kenyang(bagus utk diet),kulit wajah jadi halus dan cerah,lebam bawah mata pudar,masalah sembelit tiada...
Dan saya menulis entry ini selepas pulang dari Putrajaya..
Sedang melangkah naik anak tangga..saya rasai sesuatu kelainan..
Sakit lutut belah kaki kanan saya hilang..WOW!!
Sebelum ni saya cukup tak yakin nak naik tangga..tapi selepas tadi..saya lebih yakin..benarlah Nu~Cell juga membekalkan kalsium yg secukupnya utk saya..Jd..sudah terbukti keberkesanannya..

Jom mulakan langkah ini..
Amalkan Nu~Cell hari ini..ada akan rasa 10 tahun lebih muda..luaran dan dalaman..

Produk hebat 2012

Dapatkan dgn harga pasaran : RM 89.00
Manakala team saya hanya : RM 71.00

Hubungi atau SMS
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan