Khamis, 13 Oktober 2011

BIDADARI + Q-SHE + NU~CELL




Cerita SET WANITA ANGGUN lagi...
Rata-rata yg saya kenalkan mengenai produk hebat ni..mereka mengeluh..keluhan dan alasan2 mereka yg kerap sekali didengar...
  • mahal laa...mana nak beli tue lg beli ni..
  • xper...saya dah cukup sihat dah..tak perlu makan mende2 ni..
  • suami saya tak pernah komplenpun...
  • tak bolehla..bln ni dah simpan duit nak beli kasut dan beg..
  • aku susahla nak makan mende2 mcm ni..lg2 BIDADARI..sbb ia cecair...eee..

Biarla saya huraikan satu persatu..ini adalah antara keluhan dan alasan yg kerap sy dengar...
Soal HARGA..saya anggap ianya amat berpatutan dgn kualiti produknya..sukar utk mencari sesuatu produk yg begitu HEBAT lebih2 lagi ianya datang dari syarikat yg pengasasnya 100% BUMIPUTERA ISLAM...
Ada yg beranggapan mereka tak pernah mengidap sebarang penyakit..Justeru itu..mereka2 ini abaikan perihal produk kesihatan ini...mereka2 ini sering menghukum tanpa mahu menilai tahap kesihatan..apa yg akan berlaku pd masa akan dtg...apa akibatnya...kata mereka selagi mereka boleh bercakap,berjalan,berlari dan melakukan aktiviti harian itu sudah cukup SIHAT bg mereka...ermmm...bg saya tepuk dada tanya selera..adakah ini yg kita mahukan..berserah pd keadaan..mengaku kalah sebelum berjuang...

Perihal rumahtangga."...suami saya tak pernah komplen apa2 sejak beranak satu ni..."itu kata si isteri...cuba kalau kita tanya bg pihak suami...jawapan mereka:.."biasala dah beranak satu tentulah longgar sana..kendur sini..dah xmcm anak dara dulu..."
mcm satu keluhan ajer kan....."suami sy x kisah kalau tak "bersama"..dia faham sy penat kerja......"kata si isteri..."..asyik bg alasan jer.."antara keluhan suami...

rambangnya mata...

Macamana yea...disini sy dah tunjukkan jalan penyelesaiannya..
Ini lagi satu habit orang perempuan..pantang tgk baju,handbag dan kasut..cepat jer rambang biji mata...sanggup tahan duit makan  semata2 nak dptkannya...sanggup tolak tepi benda2 lain asalkan menang bergaya...sayapun perempuan jugak..keinginan saya pun sama seperti anda juga...tapi pemikiran sy dah bertukar...bkn kerana saya agent produk ini..tetapi saya dah sedari apa yg lebih penting dlm hidup iaitu mengekalkan kesihatan dan kecantikan yg baik..agar saya rasa lebih berbaloi menghirup udara dan merasa nikmat dunia ciptaan Allah ini...
Contoh kapsul...
Lg adalah kerana kurang keinginan utk mencuba..sebelum ni kalau tak biasa minum cecair..mulai sekarang kene biasakan..kalau dulu cium bau herbapun dah nak termuntah..sekarang telah didatangkan utk mempermudahkan kegunaan kita..dlm bentuk kapsul..telan jer..dgn rasa yg sedap...apa lagi alasan yg nak diberikan..takut side effect  bila makan...jgn risau..produk ini berasaskan HERBA..jika makan terasa panas,keluar ruam,sakit kepala,pening,rasa nak muntah,mengantuk...itu dinamakan HEALING CRISIS...

Jadi..tunggu apa lagi..Ubah diri anda seumpama BIDADARI...
kerana saya berjaya menjadi BIDADARI di hati suami...
Hubungi saya utk produk terbaik ini..
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

2 ulasan:

  1. padahal kesihatan paling penting utk menikmati segala kemewahan dunia ni, kan?

    timakasih ingat mengingatkan!

    BalasPadam
  2. org zaman skrg ni x hiraukan kesihatan...bila dah teruk baru mgelabah mencari ubat....

    BalasPadam