Rabu, 12 Oktober 2011

AURA Nu~Cell

Terkejut ! Teruja ! Tertawan !
3T..wah..mcm2..kan...(hihih)

Secara JUJURnya saya semakin hari semakin bersemangat menjalankan bisnes ni...lebih2 lagi saya terasa teruja dgn kekuatan produk-produk SUPERBnya...
Saya adalah pengguna TEGAR...
NUAGE atau sekarang lebih dikenali sebagai NU~CELL...
Im crazy Nu~Cell...(dah gila!!!)
Fall in love with this product...(jatuh cinta..beb!!)
tentula Nu~Cell

Really really really like this product..sampai in 1 month secara tak sedar saya ambil 2 hingga 3 kotak sbln hanya utk diri sendiri...
Apa yg hebat sgt Nu~Cell ni yea...

Saya ceritakan serba sedikit pengalaman saya sepanjang 4 bln mengamalkannya sehingga ke hari ini...
Nu~Cell ini terdiri daripada Bio Marin iaitu alga dan rumpai laut yg diekstrak dgn baik..Acai Berry,salah satu 16 jenis buah beri.Acai berry adalah superfood anti-oksidan no.1-kata Dr.Nicholas Perricone
..penemuan terbaru dunia dimana buah ini byk terdapat di negara Brazil.
sedapnya...

Radikal bebas terhasil dari cara hidup yg tidak sihat,persekitaran tidak bersih,seperti permakanan tidak seimbang,bahan kimia toksik,asap rokok,bahan awet,tekanan emosi dan sbgainya...Radikal bebas inilah yg byk menghapuskan MASTER CELLS kita...Jumlah akan berkurangan mengikut pertambahan usia serta faktor pemakanan dan persekitaran...
Dan inilah kegunaan Nu~Cell ia membantu mengembalikan serta memulihkan sel stem/sel induk kita dan meningkatkan anti penuaan dan menjadikan anda kelihatan muda luar dan dalam...
Sel Induk

mempunyai protein kolagen yg tinggi..anda tahu apa itu kolagen...
Ketika usia meningkat naik kolagen dlm badan akan berkurangan dan bila berkurangan disitula kita akan nampak kesan2 kedutan halus,lebam bawah mata,kulit semakin kusam,payudara kendur,berat badan tak stabil...perasan tak perasan proses kekurangan kolagen ni telah berlaku sejak dari kita kecil lg..tpi semakin berkurangan bila meningkat dewasa...
mata lebam,kedutan halus...

Serat yg tinggi...saya adalah seorang kaki sembelit..sapa2 yg kenal tentu skali dah tau berapa lama saya duduk bertapa dlm bilik air...letih tau..dan skrg proses bertapa tue dah takde..really good kan this product..
antara makanan yg mengandungi serat

Mengandungi Omega 3..apa tue?
Ia dpt mengurangkan kolesterol dlm badan dan melancarkan peredaran darah serta meningkatkan fungsi otak..sbb itu saya skrg byk idea utk menulis blog..otak saya dah berfungsi dgn baik..alhamdulillah...
sumber omega 3

Ia juga merangsang pembinaan darah merah(hemoglobin)..pada sesiapa yg kurang darah merah patut cuba..dan lagi ia selamat utk pengidap penyakit kronik seperti masalah jantung,jantung berlubang dan kencing manis...

Siap ada BIOGROW CALCIUM lg..apa tue?
xper saya jawabkan...ia bagus utk pertumbuhan tulang,mengimbangi iodin dalam badan dan menstabilkan fungsi kelenjar tiroid..
Contoh Osteoporosi...

Ada lagi....
Kaya dgn vitamin A, B, C, E dan B12 bagi meningkatkan fungsi kesihatan dan awet muda...

Anda nak fikir lagi...saya rasa jgn fikir terlalu lama...
jgn sampai penyakit2 yg tidak diingini menjelma..
jgn sampai rakan2 sekerja atau teman sekolej anda kata anda lebih tua dari usia sebenar...
jgn sampai suami kata anda dah tak cantik lagi...dulu mantoppp skrg kurengg...

Harga Biasa....cuma RM 89.00
Harga My Team..cuma RM 71.00

Jadi mana satu pilihan bijak anda..kalau saya pilih harga lebih murah..tapi macamana?
Mudah anda daftar sebagai ahli cuma RM 50 dan terus nikmati harga murah tadi..senang bukan...!?

Hubungi atau SMS saya
Pn. Ina B'Bidadari 0123171593

Andapun boleh rasa AURAnya bila sudah mencuba pd kotak yg pertama..percayalah itu janji saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan