Isnin, 10 Oktober 2011

D'Laila

Set ini membuatkan saya benar jatuh cinta...kesan yg amat ketara perubahannya..Hanya dlm 5 hari kulit saya semakin lembut..lebih segar dan kurang berminyak..menjadikan kulit lebih berseri-seri...
Sebagai Agent beauty DCL saya harus mencuba produk-produk terbaik keluarannya..dan mmg ternyata berhak DCL mendapat anugerah sebagai Best Brand Of The Year 2009 & 2010,produk yg mmg bagus...dan kini saya berani mengatakan sbb saya sendiri sudah mencuba produknya.
Lihat sahaja perubahan yg amat ketara pada wajah saya..alhamdulillah saya dikurniakan dgn kulit yg kurang bermasalah...




gambar ini sebelum penggunaan D'Laila

Lihat teliti gambar di bawah..kesan kulit yg tidak sekata berkurangan malah kelihatan liang2 roma mula mengecil..
gambar ni agak jauh...
gambar dibawah di capture dari jarak dekat...ini jer picture terbaru yg sempat ada..
see my face...
sebenarnya gambar ni diambil Jumaat lalu...masa jumpa  Kak Su Bidadari di Carrefour,Subang jaya..Kak su pun perasan perubahan kulit muka saya..dan bukan sekadar penggunaan SET WANITA ANGGUN sahaja...nak bagi lagi ummppph..!
Kenelah cuba keseluruhan produk yg mmg menguntungkan wang kita balik...Cubala TRIAL PACK hari ni..
HANYA RM 48.50 sahaja...
Harga my team hanya RM 38.00 sahaja...

Hubungi atau SMS sekarang...
Pn. Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan