Ahad, 23 Oktober 2011

Seminar Oh Seminar

22 dan 23 Oktober...
Saya telah menghadirkan diri atas tanggungjawab saya sebagai PENGEDAR De Classic Life Sdn Bhd...di Putrajaya International Convetion Centre (PICC)...Cantik kan...

Alhamdulillah sepanjang program 2 hari 1 malam itu saya memperolehi ilmu baru..

Pengasas Dato Stapa
Tidak dapat sy gambarkan melalui kata2 betapa hebatnya SEMINAR NETWORK SUPERSTAR ini...
Dgn barisan2 penceramah yg hebat2..Tidak ketinggalan juga PENGASASnya Dato Stapa juga melontarkan pengalaman-pengalaman yg pernah dilaluinya...
Pelbagai ilmu dan motivasi yg diberikan..Kalau saya hendak ceritakan disini rasanya tidak berapa teruja..anda sendiri patut pergi dan mendengarnya sendiri...

PZC,saya,Min,Kak Su dan Dayah...

 Bayaran yuran sebanyak RM 98 utk seminar yg sebegini adalah pelaburan yg amat berbaloi.Jika diberikan tambahan hari utk seminar hebat ini saya sanggup membayar sejumlah wang yg tinggi..kerana tidak mungkin saya akan dapat sesuatu yg dapat memberikan pelbagai "RASA"...
with my COOL LEADER..Kak SU..
Day 2...mata x larat nak bukak..tapi EXCITED mengatasi segalanya..Selagi ada kemahuan pasti ada jalan..
Still boleh beri pose terbaik ni...hihih

Really enjoy buat bisnes ni..Bisnes yg dapat kedua2 nya sekali...DUNIA dan AKHIRAT...Terima kasih Allah kerana telah memberikan perniagaan yg baik ini...aminn..ya robbilalamin..




2 ulasan:

  1. mmg GREAT sgt seminar ni, berbaloi2...seminar yg takan dpt dijupai dimana2 seminar seumpama ini..Ayahanda Dato' Stapa yg mmg dekat dihati kita, kata2 nasihatnya umpama anak n ayah...

    BalasPadam
  2. Betul tue min..lepas ni kene panggil 'Ayahanda'....jom kita...

    BalasPadam