Khamis, 6 Oktober 2011

Kunci Rezeki

Belajar bercakap...
Sudah ternyata dah berada di hadapan...kunci rezeki dah ada didepan mata..jd inilah masanya utk kita buka dan terokai di dalamnya..mengubah cara berfikir dan tetapkan perjuangan..kerana perjuangan adalah satu HIJRAH menuju kejayaan..
Ada yg berkata..saya takut buat bisnes MLM..
kenapa?!..sbb TAKUT...
Mengikut kajian ada 100 benda yg paling ditakuti oleh kita...
Yg peliknya no:36 jatuh kepada MATI..pdhal klu ikutkan semua takut mati..

Meningkatkan keyakinan
Apa sebenarnya yg kita takutkan bila ceburi bidang ini..tempat ke 3 jatuh pd BERCAKAP..nak bercakap dgn org bukan sesuatu yg mudah..silap2 cakap pelempang dibaginya..itu kata SEPAH...hihih
Apa yg terjadi..sebenarnya apa yg difikirkan..minda yg mentafsirkan segalanya..minda yg control...bila kita kata kita boleh buat..set terus mind..aku boleh..aku boleh..insyallah anda BOLEH..
masih banyak lagi ilmu perlu di cari..

Org yg bagus dipanggil EKSPORT sbb dia sentiasa memberi...manakala org yg kurang  bagus dipanggil IMPORT..sentiasa rasa tak cukup dan menerima sajer...
Saya nak jadi luar dari kebiasaan..mahu keluar dari ZON SELESA..
Tidak dinafikan..semakin dekat kita dgn kejayaan semakin banyak dugaan...

Me, CA Azmi and Kak Su Bidadari
Saya sekarang sedang mengorak langkah demi langkah kejayaan..Saya yakin usaha saya nanti akan berbayar jua..

1 ulasan: