Jumaat, 28 Oktober 2011

Hilang lg 1 kg..

..since joined DCL on 22 June 2011..since tu jugak saya mengamalkan SET WANITA ANGGUN...
The best part, in 2 month..saya lost weight 3kg..WOW!!
Mulanya saya tidak nmpk apa2 sgt perubahan ketara in my body..nampak mcm biasa jer...mana yg turunnya...
so...sy keep it up use this product...dan saya yakin dgn displin dan cara permakanan yg betul..insyallah usaha pasti berbayar...
And today..from 75kg...
Now 68kg!!!


Produk Hebat
 Pengalaman saya mengamalkan produk ini...
Pd mulanya saya sering buang air kecil,mengalami sakit kepala,pening,selalu dahaga,rasa cepat kenyang,muka tumbuh ruam halus,rasa sengal dibahagian kemaluan,buah dada rasa berdenyut2,pembuangan najis berwarna gelap...

 Risau juga dgn kesannya..tetapi saya teruskan juga kerana itu adalah salahsatu daripada HEALING CRISIS...dan ianya berbeza mengikut badan seseorang...
Red Guara Cafe

Bidadari
Saya juga mengamalkan minum RED GUARA CAFE setelah mengambil NuCell...Kemudian baru saya minum BIDADARI...
Dan tahap badan membuang toksin didalam badan..saya sering buang air kecil...sbb itu digalakkan mengambil 8 gelas air suam sehari utk mempercepatkan proses tersebut.
Inte-Cleanse atau NuClonz
Yg menarik mengenai produk ini..saya boleh menikmati semua makanan tanpa rasa bimbang akan naik semula berat badan..Sbb setelah sy makan fast food (tinggi kalori) sy terus menelan 2 biji INTE-CLEANSE atau nama baru NUCLONZ...dan bestnya produk ni ia memerangkap lemak dan toksin dan membuangnya bersama najis....

Saya juga menggunakan mandian ini sebagai pengganti sabun biasa..yg menariknya produk ini ia menyingkirkan sel-sel kulit mati dan menghaluskan kulit..manakala teknologi nano didalamnya membolehkan ia memecahkan lemak semasa mandi..

Fantasia Shower Scrub
Malam sebelum tidur saya ambil 2 sudu besar BIDADARI dan 2 biji Q-she...
Bagusnya Q-She ianya mengembalikan ESTROGEN dlm badan..

Q-SHE
...produk terbaik dalam satu syarikat...Jikalau anda tidak mampu utk beli sekali gus anda boleh beli bulan ni produk lain bulan depan produk lain...Jd, anda akan rasai kelebihan2 nya...

Hubungi saya dan buat pilihan produk anda hari ini...
Pn.Ina B'Bidadari 012-3171593

Tiada ulasan:

Catat Ulasan