Khamis, 13 Oktober 2011

saya sekarang..

aku masih seperti dulu...

Saya masih lg seperti dahulu seorang yg ceria..suka ketawa dan agak gila2 sikit..masih lg sudi menjadi pendengar yg setia dan masih lg sudi memberikan nasihat dan pendapat...Saya seorang yg  mudah didekati...dan agak peramah..Ceritala apa saja topik..saya LAYANNN jer...Mgkn dikalangan pembaca blog ini ada yg mengenali saya..atau kita pernah bersekolah,bekerja atau pernah membesar bersama2...
Tegurla saya..saya masih lg seperti dulu...
Yg berubah adalah saya lebih berjiwa keusahawanan sekarang..lebih bermotivasi..lebih bersemangat dan berkeyakinan dari hari ke hari...

mari lakukan bisnes bersama2 saya
Ramai dikalangan teman2 persekolahan saya mengatakan saya sudah berubah..bkn menjadi lebih teruk malah memperbaiki keadaan hidup saya menjadi lebih baik...Maklumla saya bukanla dikalangan pelajar bijak dan sering mendapat perhatian guru2..Saya pelajar nakal..atau suka buat hal sendiri...
Sekarang mereka suka lihat semangat saya...
Inila kelebihan bila kita mahu berniaga...
Ia membuatkan kita berani bertentang mata bila bercakap dgn org yg tidak kita kenali...
Jika dulu saya amat malu dan segan nak tentang mata bila bercakap..tapi skrg ianya biasa2 ajer..dgn sesiapapun sy boleh bertemu dan bercakap...itu menariknya..
Dan bila sekarang sy lebih suka bercakap ada isi...
Isi yg saya maksudkan...adalah bisnes yg saya ceburi...apa yg perlu kita fikirkan keluar dari kotak fikiran kita...
Bukannya bila org kata kita tak boleh..kita just ikut jer pemikiran org..why not kita sendiri berfikir apa yg terbaik utk diri sendiri...
Dugaan mmg selalu menjelma...lagi dekat kejayaan yg dicipta lg hebat dugaannya...hanya anda sendiri yg tentukan samada mahu bertahan atau tidak...keputusan semua ditgn anda...bkn ditgn saya...
Pernah saya bertanya kpd diri sendiri..knp sy masih tidak serik melakukan bisnes MLM ni..bg saya kegagalan lalu byk mematangkan pemikiran kita...bukan salah bisnes sebenarnya..salah diri sendiri yg tidak mahu berusaha...
Bayangkan anda bisnes selain dari MLM..adakah kita nak harapkan
bisnes kita akan bertahan tanpa usaha...tanpa marketing..tanpa modal...tanpa produk...mana ada...kan?!
Inilah bisnes terbaik yg pernah sy ceburi..saya dapat memelihara kesihatan saya disamping mampu menjana pendapatan yg baik dan berkekalan..kerana bg saya inilah satu2nya MLM yg patut kita buat..ia adalah perhargaan terbaik utk masa,wang ringgit yg anda korbankan bila ianya bersifat long term...

Mari bersama2 membina semangat yg tinggi seperti saya hari ini..Saya amat memerlukan org2 yg sebegini..Ya..anda..anda yg sedang membaca entry ini...Lapangkan dada dan tenangkan fikiran..Saya akan terangkan satu persatu...

Tetapkan temujanji dgn saya hari ini...saya perlukan nama,umur dan alamat melalui SMS ke talian saya 012-3171593..atau email terus pd inabbidadari79.gmail.com...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan