Khamis, 24 November 2011

Diberi kepercayaan...

Selasa malam lalu..saya diberi kepercayaan lagi utk menceritakan sedikit perkongsian tentang SET WANITA ANGGUN...

Mulanya agak terkejut pd sebelah ptgnya bila leader saya Kak Su sms dan memberitahu perihal itu...
Dalam hati saya berdebar2..tapi saya ambil juga tanggungjawab itu dgn hati yg tenang...

Hakikatnya saya mmg 'GIAN' nak bercakap di hadapan orang...sbb ketakutan nak bercakap selama ini telah berkurangan..dan kini keyakinan sedikit dengan sedikit muncul...

Malam yg ditunggu2 telahpun tiba..are u ready?
Of course YES..dgn yakin saya bercakap...dan kali ini saya mahu bercakap tanpa SKRIP..(hihih)
U can do it!! itu yg Kak Su katakan...
Setelah MC malam itu memperkenalkan diri saya sebagai TESTIMONI malam itu..saya dgn rasa bangga bangun dan terus saja menuju kehadapan...
Sebelum itu Kak Su berpesan..jgn cakap terlalu laju dan biar jelas apa yg ingin di cakapkan...

Dan alhamdulillah saya berjaya membuat satu lagi perkongsian SET WANITA ANGGUN bersama NUCELL..Apa yg saya ckp adalah melalui hati dan perasaan serta pergalaman saya sendiri serta rakan2 yg telah mengamalkan NUCELL...

Masa pertama kali bercakap saya berdiri disebalik 'KOTAK'..
Kini utk kali keduanya..saya keluar dari 'KOTAK' tersebut dan berjaya melontarkan perkongsian yg hebat malam itu...
Bisnes yg telah banyak merubah diri saya...saya lebih POSITIF dan YAKIN dlm apa saja yg saya lakukan...
 

2 ulasan:

  1. ina wanita hebat, pemimpin yg dicari2!!

    BalasPadam
  2. ina xkan jd seperti hari ini..
    semuanya bermula dari bawah..bimbingan org sekeliling byk memainkan peranan...
    terutama Kak Su dan KJC..

    BalasPadam