Isnin, 14 November 2011

Ruby Manager

Alhamdulillah..usaha 3 bulan saya membuahkan hasil..bila saya lakukan sesuatu tanpa stress dan sentiasa berfikiran positif..akhirnya gelaran pertama telah saya miliki...

Inilah hadiah dari pergorbanan masa,tenaga dan wang ringgit yg saya keluarkan..ini baru yg pertama..banyak lagi tangga yg perlu saya daki utk merealisasikan impian...
Impian saya yg pertama sudah tercapai...Impian saya yg seterusnya..insyallah akan dicipta selewat2nya penghujung Dis 2011 ini...Saya masih lg mahu menyahut cabaran suami...dia mahu saya dapatkan pangkat kedua iaitu EMERALD MANAGER + BONUS KERETA PENGEDAR...tp tak mahu tukar kereta..cukupla dgn apa yg ada ni..SETIA dan JIMAT CERMAT...

Kereta yg banyak berjasa...Still loving u..

Dlm suami memberi sokongan adakalanya dia lihat saya tidak berbaloi melakukan usaha ini..saya tahu siapa suami saya...dia marah sbb sayangkan saya..dia tidak suka sbb masih belum lihat hasil sepenuhnya..dan saya tahu niat saya betul..mahu menolong suami,anak2 dan keluarga hidup selesa...dan juga berkongsi kebaikan produk utk semua..Alhamdulillah bila niat saya betul..jalan saya sering dipermudahkan oleh Allah...aminnn...
Rumah idaman di kawasan kampung...mendamaikan...

Bisnes ini adalah yg paling terbaik saya ceburi...Benar2 no stress..tapi jikalau ada yg berkata sebaliknya itu pendapat anda masing2..tpi pendapat saya..saya really enjoy...mgkn sbb saya tanamkan rasa kasih dan sayang saya pd bisnes menarik ini...
Seperti kita bekerja juga..bila kita suka lakukan pekerjaan itu..ianya akan jadi mudah..dan NO STRESS..betul tak?

Tapi jika sebaliknya..asyik mengeluh dgn income yg sedikit..gaji yg tak naik2...selalu ditekan oleh RCA Kamal...kene tahu apa itu KONSEP SYUKUR...baru kita rasa redha dgn semuanya...
Will received this pin on 29 November...


Apapun saya ucapkan TAHNIAH pd diri sendiri...
EXCELLENT JOB ina...WELL DONE...
Jumpa saya di Kelab Jutawan..Yes...saya nekad!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan