Khamis, 17 November 2011

Perasan ke atau mmg benar?!

RM 89.00 only...

Cukup sudah 4 bln saya mengamalkan NUCELL...
Rata2 saya amat berpuashati dgn apa yg telah saya rasai dan lalui..
Walaupun adakalanya tempoh HEALING CRISIS itu banyak menguji kesabaran tetapi demi ingin mengekalkan KESIHATAN dan  KECANTIKKAN saya gagahi juga..Itu dugaannya kan..tapi saya sukakan HASILnya...
Saya mengalami demam,batuk,selsema,kulit menjadi kering,buang air besar berdarah,rasa sakit kepala,pening...namun saya gagahi juga..kerana NUCELL sedang membuat kerjanya..memperbaiki sel2 saya yg telah MATI...


Samada saya yg perasan atau kenyataan...
Semenjak dua menjak saya jumpa client..pasti mereka menegur akan wajah saya yg kelihatan lebih muda dan tegang dari usia saya..Yg paling saya nak ketawa terbahak2..bila Azi menanyakan umur saya..

"Akak...umur akak berapa?"..saya senyum...
"...dah 32 dik..."...

"nampak mcm 25 thun..kulit tegang..."
Saya senyum lagi..dan berkata...
"Inilah kelebihan yg akak dpt sejak amalkan Nucell..Badan jd 'FIT' dan tenaga luarbiasa."


Lagi seorang berkata perkara yg sama...Jam 9 mlm tadi sy berjumpa dgn new client utk sign up ahli..Pn.Haz namanya..setelah beliau mencuba 2 produk iaitu RED GUARA CAFE dan AMAZING..hari ni beliau ambil keputusan utk dapatkan kelebihan sebagai pengedar DCL...



Pn.Haz kata dia suka melihat wajah saya ketika bercakap...(malu betul saya)...katanya...
"..saya suka tgk muka akak..tegang jer...mcm budak2 remaja.."..saya ketawa besar...
"inilah kelebihan Nucell.."...
Katanya lgi.."badanpun tak nampak mcm beranak 3..."
"ini pulak penangan SET WANITA ANGGUN..."kami sama2 ketawa..mmg seronok berbual dgn Pn.Haz..




Perjumpaan yg hanya sejam tue rasa mcm tak cukup jer..tak puas...Nampak Pn.Haz berminat dgn semua produk HEBAT DCL..
Inilah dikatakan tak kenal maka tak cinta...
Saya berkata pdnya HARUS mencuba kesemua produk..tak dpt bulan ni..cuba produk lain bln depan dan seterusnya...


Jadi kategori manakah saya..perasan atau mmg benar?!
Anda nilaikan utk saya...saya sedia dgn jawapan2 anda...



1 ulasan:

  1. wow.. dah nampak kesannya kan.. dah rasai jugak ye?

    alhamdulillah lebih senang nak berkongsi sebab anda sendiri pengguna yg baikkkk!!!

    BalasPadam