Selasa, 29 November 2011

The Most Sporting....Sarah Mia

Perjalanan ke Pahang beberapa hari lalu mmg agak meletihkan..tapi tidak bg anak saya yg kecil Sarah Mia...
Dia lah yg paling sporting dan kurang meragam...Gambar sudah cukup menceritakan segala2nya...
Dgn sesiapa saja dia akan pergi jika dihulurkan tgn..Jadi...ramai sepupu2 dan saudara mara suka mengambilnya dari saya...hihih...
really independent...











Tertanya2 kan kenapa la si kecik tak berkepit jer ngan saya...Semuanya kerana pemakanan otak iaitu D-Gnius yg banyak membantu perkembangan otaknya...Skarang usianya baru 1 tahun 3 bulan dan saya tidak perlu risau bawanya kemana-mana wlupun dlm perjalanan jauh...sbb saya sudah memberikan supplemen yg terbaik utknya kekal cergas dan menguatkan sistem imun daripada jangkitan penyakit seperti demam, selsema dan batuk dgn Amazing.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan