Selasa, 29 November 2011

Pilihla saya...

Kenapa saya?!
Saya adalah perkara terbaik dalam hidup anda.Tidak perlu anda ragu2 dgn kehadiran saya kerana saya kini bakal menggegarkan dunia dgn kehebatan saya yg luarbiasa.
Saya lahir dari sebuah syarikat 100% bumiputera ISLAM yg hebat.Ibu dan bapa saya adalah pengasas syarikat ini iaitu Dato Stapa dan Datin Azlina..

Adik beradik saya ramai..dan mereka adalah teman seperjuangan terbaik saya.Saatnya kami berada di dalam tubuh manusia2 yang mengalami pelbagai penyakit..kami sedaya upaya menghapuskannya dan cuba memberi yg terbaik kepada keseluruhan sistem badan manusia...Dan ternyata dlm banyak2..saya adalah yg paling terkini dan hebat..
Perkenalkan nama saya Nu~Cell...
Sedapkan nama saya..seindah rupa saya juga...:-)
Saya kini menjadi kegilaan semua peringkat umur...termasuklah penulis blog ini...(hihi)

Apa tidaknya sudah berapa kali ditekankan..dalam diri saya ada Acai Berry..Anti-Oksidan No.1 didunia..Kalau ada yg masih tidak mengenali diri saya..saya sudi sesangat berkenalan dgn anda..
Sayalah yg akan menurunkan kadar kolesterol dlm darah,mengurangkan berat badan,melawaskan pembuangan air kecil dan besar,menghilangkan jerawat,mengandungi kalsium,tinggi kolagen dan FIBER serta bersama2 vitamin yg lain.

Tahu tak anda musuh ketat saya adalah RADIKAL BEBAS..
Dia ni mmg tak boleh tgk saya senang..pasti akan menganggu..Mujur dgn kekuatan yg ada pada saya RADIKAL BEBAS kini tidak mampu menembusi benteng yg telah saya lakukan...Saya sudah perbaiki sel-sel yg telah dirosak dan menggantikan yg baru...

Saya ketawa kuat2...HAHAHAHA...
Megahnya saya..bila saya menjadi POPULAR sekelip mata bila wajah saya terpapar dalam SINAR HARIAN keluaran setiap JUMAAT..

Gunala saya..jadikan saya teman terbaik anda..Jgn risau kadang kala utk permulaan saya akan kuat meradang dgn badan anda..ketika itulah muncul beberapa penyakit..seperti demam,selsema,batuk,tumbuh ruam,wajah agak kemerahan,gatal disekitar muka dan sebagainya..dan kesannya bergantung pd tubuh anda dan ia sedang menunjukkan saya sedang berlawan dgn RADIKAL BEBAS...Jgn tinggalkan saya!!!..teruskan bersama2 saya...Anda pasti akan terkejut dgn hasilnya bila anda terus bertemankan setia dgn saya...
Tak percaya tanya penulis ni...(hihi)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan