Isnin, 7 November 2011

FIRST AID SEMULAJADI..

Sebagai seorang bekas pembantu jururawat diklinik swasta yg pernah berkhidmat selama 13 tahun banyak pengalaman pahit manis..dan yg paling hebat saya dapat serba sedikit ilmu kedoktoran...(hihihi)

Walaupun begitu saya jenis yg amat "liat" nak makan ubat2 klinik ni..Selalu juga kenalan2 berkata..kalau sakit senangla dpt ubat..free jer...Bukan saya tidak tahu apa isi kandungan..serba sedikit saya perlu ambil tahu..
Kini sudah 6 bln saya berhenti...
Seminggu sebelum Aidiladha saya mengalami selsema dan batuk..
Batuk masih ok lagi..tetapi selsema saya mmg merimaskan...
Mujur ada NIGELLA..(Habbatussauda)


Biasa RM 45.00
Harga ahli RM 36.00
 Saya ambil 7 titik..dan 1 sudu besar AMAZING..makan seblum tidur...selama 3 mlm berturut2 saya lakukan..alhamdulillah selsema dan batuk saya bertambah sembuh..dan ketika saya menulis blog ini..tiada lagi batuk dan selsema..

 Biasa RM 47.50
Harga ahli RM 38.00
Kebetulan SARAH MIA anak yg kecil tiba2 demam semasa dikampung..saya pula terlupa utk bawa NIGELLA dan AMAZING..jd terpaksa juga berikannya ubat demam...
Setibanya dirumah semalam..sarah masih demam...
Sayapun berikan 7 titik NIGELLA bersama 1 sudu teh AMAZING...
Alhamdulillah..pagi ni bangun..demam terus kebah...
Terus aktif mcm biasa...klu tidak semalam asyik merengek jer...
Sekarang saya tidak memerlukan sebarang ubat-ubatan...
Baru saja pagi tadi saya membuang semua ubat2 di dalam peti ais...
Selamat tinggal UBAT...
Kini..yg ada dlm almari saya...NIGELLA,AMAZING dan D-GNIUS..

Produk yg harus ada disetiap rumah...
Bagi saya inilah FIRST AID semulajadi yg WAJIB ada...
Dgn harga yg berpatutan serta terjamin HALAL...

2 ulasan:

  1. kita pun tak takut nak bagi anak2 minum produk ni sbb dijamin kualitinya dan diyakini...yang penting tiada kesan sampingan. Mak bapak sekarang ni lebih percayakan ubat2 hospital yng mmg diakui mgandungi dadah drp produk2 macam ni...

    BalasPadam
  2. yes, kita kena ikut perintah allah kerana di tulis dalam quran sendiri, habatussauda dan madu itu adalah ubat segala penyakit.. kecuali mati.. kan kan? alhamdulillah.. dah berjumpa the best product with DCL..

    BalasPadam