Khamis, 24 November 2011

Sibukkk...

Semalam saya ke Seksyen 7 ditemani kakak saya..Mulanya saya mengajak MIMI my new biz partner pergi..tetapi tak dapat pulak..
Pertemuan 4 mata bersama Cik Mawar mmg best..
She's very friendly and positive.....
Bayangkan Cik Mawar sanggup tunggu beberapa bulan utk dapatkan produk ini...kenapa yea dgn produk ini..apa hebatnya...
 Cik Mawar mmg tercari2 produk yg sesuai utk beliau 'DETOX' usus yg tak pernah cuci..So..kawan2 nya suggest produk ini...Beliau kata nak kuruskan badan yg dah agak mengeleber..And as request juga sebelum tue Cik Mawar ada menyuruh saya membawa sekali NUAGE yg kini telah ditambah baik dan digelar NUCELL..penambahbaikkan ACAI BERRY...anti oksidan No.1 di dunia..
Sayapun cerita kebaikkan NUCELL dari A to M jer kot...tak sampai Z...sbb kami seronok berceloteh mcm jumpa kawan lama...(hihih)
Apapun Cik Mawar still nak cuba NUCELL tersebut..Saya kemudian mengesyorkan BIDADARI..terus tanggapan Cik Mawar bertukar..Eh..bukan BIDADARI utk orang dah kahwin ke..saya belum kahwin la kak...
Sayapun terangkan bahawa BIDADARI ini sesuai juga utk REMAJA ianya utk membekalkan tenaga dan menambahkan kolagen dalam badan..

Jadi semalam Cik Mawar ambil ketiga2 produk ini..dan beliau sememangnya pengguna yg BIJAK sbb terus sign up and nikmati terus harga ahli bagi semua produk...
Percaya atau tidak produk ini pasti dapat repeat sales!!..
Trust Me..mmg berkesan...

1 ulasan:

  1. teruskan usaha kita membantu pengguna2 di luar sana ... detoxing tu mmg perlu bagi setiap org bg membantu badan .. jadi, produk kita mmg produk keperluan!!

    BalasPadam